RESPONSABILIADE SOCIAL CORPORATIVA:

Por que:

A responsabilidade Social Corporativa é o compromiso activo e voluntario dunha corporación coa mellora social, económica e ambiental, que se materializa na posta en marcha de actuacións dirixidas a minimizar o impacto negativo das súas operacións produtivas.

Os centros especiais de emprego, coma empresas de economía social son, por definición, entidades que operan con prácticas socialmente responsables  conferíndolle ao seu produto un elevado nivel de excelencia.

Asumir o compromiso de aplicar políticas de empresa socialmente responsables, supón apostar polo equilibrio necesario  entre o crecemento económico, o benestar social e a preservación do medio ambiente.

Programa de sensibilización cara o medio urbano:

A FUNDACIÓN JUAN XXIII , como entidade ao servizo do cidadán, no marco da colaboración necesaria co Concello de Pontevedra, presenta a iniciativa “PONTEVEDRA EXEMPLAR” para responder, á obriga que todos os cidadáns temos de corresponsabilizarnos polo benestar e a calidade de vida no noso contorno.

Plan de xestión de residuos da xardinería:

O tratamento dos residuos é un problema para as empresas de xardinería ao que as administracións dan solucións escasas.