RESEÑA HISTÓRICA:

A FUNDACIÓN PARA A DISCAPACIDADE E EMPREGO JUAN XXIII se constitúe en maio de 2007 de man da Asociación Juan XXIII para impulsar e dotar de estrutura suficiente ao plan de emprego que esta viña desenrolando durante a súa longa traxectoria de actividade para a mellora da calidade de vida das persoas con discapacidade intelectual e das súas familias. O inicio da actividade da Fundación ten lugar cuando en xaneiro de 2008 a Xunta de Galicia autoriza o rexistro do Centro especial de emprego ao seu nome; constituíndo na actualidade a súa principal liña de traballo en materia de creación de emprego.

Actualmente a FUNDACIÓN PARA A DISCAPACIDADE E EMPREGO JUAN XXIII está a acadar altas cotas de presenza no contorno de Pontevedra grazas á calidade dos servizos que presta a través do centro especial de emprego.

CALIFICACIÓNS:

• Calificada Centro especial de Emprego pola Consellería de Traballo co Número de rexistro 11-GZ
  • Calificada de Interese Laboral por orde da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza , do 4 de xullo de 2007.
  • Inscrita no rexistro de Fundacións de Interese Galego co Número 2007/13