FILOSOFÍA DE TRABALLO:

O traballo é unha faceta da vida das persoas con gran potencial integrador na comunidade. A FUNDACIÓN PARA A DISCAPACIDADE E EMPREGO JUAN XXIII promove a inclusión social das persoas con discapacidade mediante a creación de emprego no seu contorno de convivencia.

Deste xeito as persoas con discapacidade poden mostrar aos seus veciños que por riba das súas limitacións teñen capacidades, mostrándose como cidadáns de pleno dereito e con capacidade de aportar valor á súa comunidade.