COMPOSICIÓN DO PADROADO:

• Presidente de Honra: D. Alfonso Zulueta de Haz.
  • Presidente Representante legal: D. Magín Alfredo Froíz Planes
  • Patrono nato: Asociación Juan XXIII, representada pola súa presidenta Dna. Mª Teresa Fernández Cabaleiro.
  • Vicepresidente:D. Alfonso Pérez Iglesias.
  • Secretario: D. Francisco Javier Cobián Salgado.
  • Tesoureiro: D. Antonio Jar Ramos.
  • Vocal: Dna. María del Carmen Puga Pereiro.

O Padroado da FUNDACIÓN PARA A DISCAPACIDADE E EMPREGO JUAN XXIII, se compón de sete patronos procedentes de diferentes sectores sociais e profesionais -xuristas, empresarios, expertos en discapacidade,  familiares de persoas con discapacidade e e a propia Asociación Juan XXIII como patrono nato- o que permite que cada patrono aporte, no desempeño voluntario e non retribuído das súas funcións, a pluralidade necesaria para dotar de consistencia á planificación estratéxica da actividade fundacional.