TRABALLA CON NÓS:

O certificado de Minusvalía

Para que a FUNDACIÓN PARA A DISCAPACIDADE E EMPREGO JUAN XXIII poida contratarte no seu centro especial de emprego tes que ter recoñecida oficialmente algunha discapacidade. E dicir estar en posición do certificado de minusvalía ou ter recoñecida legalmente algunha incapacidade.

Envía o teu currículo

Si tes recoñecida oficialmente algunha discapacidade ou si tes recoñecida legalmente unha incapacidade, envía o teu curriculo vitae a Este enderezo de correo-e está a ser protexido de programas autómatas de envío de correo non sedexado, precisas activar o JavaScript para velo e teremos en conta a túa candidatura para próximas incorporacións de persoal ao centro especial de emprego.

Tamén podes enviarnos os teus datos de contacto a Este enderezo de correo-e está a ser protexido de programas autómatas de envío de correo non sedexado, precisas activar o JavaScript para velo para que nos poñamos en contacto contigo.

Protección de datos:

Os campos con * son obrigatorios. No caso de non cubrir algún destes campos a  solicitude non será aceptada e non se procederá ao seu tratamento ou arquivo. Os datos non se convervarán en ningún caso por máis de 12 meses. Se non recibe contestación antes de dito prazo a súa solicitude non foi aceptada.

No caso de que cubra correctamente os campos esixidos, coa suscrición do presente formulario vostede consinte o tratamento destes datos coa finalidade mencionada. Os datos facilitados son veraces e exactos debendo comunicar calquera modificación dos mesmos ao Responsable do Ficheiro. Ao subscribir este formulario autoria a que os seus datos poidan ser comunicados á Asociación Juan XXIII, no caso de que comprendamos que a súa solicitude se axusta ao perfil procurado por esa entidade.

Pode exercer os dereitos de acceso, oposición, rectificación e cancelación nos termos previstos pola Lei Orgánica 15/1999, de Protección de Datos Persoais mediante carta e adxuntando DNI na seguinte dirección: Fundación para a Discapacidade e o Emprego Juan XXIII  C/ Eduardo Blanco Amor, 66, 36003 Pontevedra.